صفحه اول

به همه علاقمندان به شرکت در کنگره چهارم حزب حکمتیست

در رابطه با کنگره حزب توجه تان را به نکات زیر جلب میکنم:

١ - کنگره چهارم حزب در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۵ و ۲۶ ماه سپتامبر ۲۰۱۰ برگزار میشود.

٢ – روز دوشنبه ۲۷ سپتامبر اجلاس پلنوم کمیته مرکزی منتخب کنگره چهارم و همچنین دفتر سیاسی خواهد بود. رفقائی که خود را کاندید کمیته مرکزی و یا دفتر سیاسی میکنند باید روز دوشنبه بتوانند در این جلسات شرکت کنند.

در نتیجه باید برنامه تان را طوری بریزید که از جمعه شب (۲۴ سپتامبر) تا آخر روز ۲۶ سپتامبر(یکشنبه)، و در صورتیکه عضو کمیته مرکزی یا دفتر سیاسی باشید تا عصر دوشنبه، در محل حصور داشته باشید.

٣ - با توجه به مسائل امنیتی ما همه شرکت کنندگان را (بلا استثناء) تنها در فرودگاههای استکهلم، اسلو، گوتنبرگ (یوتبوری)، مالمو و کپنهاگ تحویل میگیریم و به با چک امنیتی به محل کنگره منتقل میکنیم. حتما پاسپورت معتبر همراه داشته باشید.

٤ - در هر کشور مسئول مالی تشکیلات کشوری نماینده مالی کنگره در محل خواهد بود که وظیفه دارد بدهی های مربوط به کنگره را جمع آوری کند.

٥ - همانطور که میدانید طبق روال همیشگی هزینه کنگره (محل خواب و هزینه سفر) توسط شرکت کنندگان پرداخت خواهد شد. از آنجا که هزینه محل خواب برای همه یکسان است هرکس باید خود این هزینه را پرداخت کند.

٥ - برای پیشبینی امکانات لازم برای نگهداری جوانان زیر ۱۶ سال ما باید از قبل تعداد آنها را دقیق بدانیم. لطفا اگر با خودتان بچه همراه دارید هرچه زودتر تعداد، نام و سن آنها را به ما اطلاع دهید.

٦ - برای سازمان دادن دریافت شما و تحویلتان به محل کنگره به اطلاعات دقیق مربوط به سفرتان احتیاج داریم. لطفا حداکثر تا ۲۰ اوت فرم (الف) که جداگانه برایتان ارسال میشود، را پر کنید و برای ما بفرستید

بامید دیدار

کورش مدرسی